Ніна Міщенко

Курси: інтегровані маркетингові комунікації, економічна журналістика

Керівник департаменту корпоративных комуникацій Fozzy Group, член академічної програми магістерської програми з управління маркетингом LvBS.

Працювала на 5 каналі кореспондентом і випусковим редактором новин. В інших виданнях була економічним оглядачем, стала експертом у галузі нерухомості і рітейлу.

У 2011-2015 – починала оглядачем і виросла до заступника шеф-редактора журналу Forbes. Висвітлювала теми рітейлу, девелопменту та нерухомості. У 2015 році як керівник медіапроекту і головний редактор за рік зробила профільний портал Української асоціації рітейлерів нішевим ЗМІ №1 у своєму сегменті.

З березня 2016 року до жовтня 2019 року — керівник напрямку креативного маркетингу і комунікацій в девелоперській компанії TARYAN Group Артура Мхітаряна. Займалася управлінням брендами лайфстайл-клубу TSARSKY, нерухомістю преміум-классу Royal Tower, Jack House, виведенням на ринок бренду Taryan Towers, а також розвитком корпоративного бренду групи та особистого бренду власника.

З 1 жовтня 2019 року — керівник департаменту корпоративних комунікацій Fozzy Group, до якої входять торговельні мережі «Сільпо», Фора, Fozzy C&C, Trash. Крім торговельних мереж, бізнес-інтереси Групи компаній охоплюють виробництво продуктів харчування, банківський та ресторанний бізнеси.

Викладає курс маркетингові комунікації у Львівській бізнес-школі УКУ.

Facebook: Ніна Міщенко